Polityka prywatności i RODO

Polityka prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

  • Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu.
  • Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  • Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • Dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • „Niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu.
  • Pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.
  • „Wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu.
  • „Funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika.
  • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  • W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  • Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  • Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Informacja RODO

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) uprzejmie informujemy Pana/Panią o sposobie i celu w jakim przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych.

I. Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych?

  1. Administratorem Państwa danych jest Stolarnia Mirosław Smętek z siedzibą w  89-310 Łobżenica ul. Spacerowa 2 („Administrator).
  2. Bezpośrednie dane kontaktowe są dostępne w sekcji Kontakt.
  3. Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych należy kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: stolarnia@smetek.com.pl lub kierując korespondencję na adres korespondencyjny Administratora.

II. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe

  1. Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe zgodnie z postanowieniami RODO i polskich przepisów o ochronie danych osobowych.
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie:
    1. dla wypełnienia zobowiązań umownych (art.6 ust. 1 lit. b RODO) – dane są przetwarzane w celach dostarczenia produktów i usług świadczonych przez Administratora oraz obsługi sprzedaży i dokonania rozliczeń finansowych, a także zawarcia i realizacji umowy na dostawy towarów i usług do Stolarnia Mirosław Smętek.
    2. dla wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (Art.6. ust.1, ppkt. c RODO) – w celu realizacji obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości.
    3. w oparciu o Pana/Pani zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – jeżeli wyraził (-a) Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych osobowych w określonych celach (np. w celu prowadzenia promocji i konkursów, kontaktów z Administratorem poprzez formularze internetowe, w celach marketingowych usług i produktów własnych Administratora) Administrator jest uprawniony do przetwarzania tych danych na podstawie takiej zgody. Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych do czasu wycofania zgody.
    4. do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – jeśli zajdzie taka potrzeba przetwarzanie danych odbywa się w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów własnych lub stron trzecich. Przykładami takiego przetwarzania mogą być:
      1. zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego,
      2. badanie satysfakcji klientów,
      3. statystyki i analizy współpracy i jakości świadczonych usług,
      4. nawiązanie oraz podtrzymanie relacji biznesowych,
      5. dochodzenie roszczeń i reklamacji oraz obrona przed roszczeniami,
      6. marketing bezpośredni produktów i usług własnych.

III. Jak długo będą przetwarzane Pana/Pani dane osobowe?

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w punkcie II, tj,:

  1. w zakresie realizacji zawartej umowy o świadczenie usług i/lub dostarczenie produktów do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla realizacji ewentualnych roszczeń,
  2. w zakresie marketingu bezpośredniego realizowanego w oparciu o zgodę do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie,
  3. do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę tego przetwarzania, z poszanowaniem Pana/Pani praw i wolności, lub do czasu wniesienia przez Pana/Panią sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile nie występują prawnie uzasadnione podstawy dalszego przetwarzania danych.

IV. Jakie prawa przysługują Panu/Pani w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych?

  1. Ma Pan /Pani prawo do:
    1. żądania dostępu do swoich danych osobowych,
    2. sprostowania danych osobowych,
    3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych lub do ich usunięcia,
    4. wycofania w dowolnym momencie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku przetwarzania na podstawie udzielonej zgody,
    5. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją, gdy przetwarzanie przez Administratora odbywa się do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów (art.21 ust.1 RODO),
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim (art.21 ust. 2 RODO),
    7. żądania przeniesienia danych osobowych, przetwarzanych w celu zawarcie i wykonania umowy lub przetwarzanych na podstawie zgody,
    8. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  2. W celu zgłoszenia i wykonania swoich praw, prosimy skierować takie żądanie na adres email:  stolarnia@smetek.com.pl.

V. Komu możemy przekazywać dane osobowe?

Odbiorcami Państwa danych osobowych są:

  1. podmioty wspierające Administratora w procesie dostawy i logistyki,
  2. podmioty windykacyjne,
  3. partnerzy z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi,
  4. kancelaria prawnicza,
  5. podmioty wspierające Administratora w zakresie utrzymania systemów informatycznych.

VI. Informacja o przekazywaniu Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego (poza Unię Europejską)

Informujemy, że Państwa dane nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

VII. Czy ma Pan/Pani obowiązek dostarczyć dane osobowe?

Podanie danych osobowych jest wymagane przez Stolarnia Mirosław Smętek w celu zawarcia i wykonania umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Stolarnia Mirosław Smętek jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy. W przypadkach gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Państwa zgody podanie danych ma charakter całkowicie dobrowolny.

VIII. Skąd pozyskujemy Pana/Pani dane osobowe (źródło pochodzenia danych)?

Dane osobowe mogą zostać pozyskane:

  • od Pana /Pani w wyniku zawartych umów,
  • od Pana /Pani w wyniku podejmowanych przez nas działań sprzedażowych oraz kontaktów biznesowych,
  • z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej,
  • z ogólnie dostępnych źródeł (np. Internet).

IX. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu

Informujemy, że Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.